Z początkiem 2012 roku Agencja ImPress PR & Events rozpoczęła współpracę z WeSave.pl – agregatorem zakupów grupowych.
Agencja przygotowała i wdraża strategię komunikacji dla stworzonego przez WeSave.pl systemu DealClicks, umożliwiającego oferentom zakupów grupowych publikację i promowanie swoich ofert na portalach agregujących. Działania zespołu ImPress PR obejmują m. in.: relacje z mediami, e-komunikację oraz doradztwo w zakresie PR korporacyjnego i produktowego.WeSave.pl to portal agregujący oferty zakupów grupowych, który powstał w maju 2011 roku na fali błyskawicznego rozwoju rynku zakupów grupowych w Polsce. WeSave.pl w przeciągu kilku miesięcy od powstania stał się jednym z liderów w swojej branży generując na platformie kilkadziesiąt tysięcy nowych użytkowników każdego miesiąca.
Pod koniec 2011r. WeSave.pl wprowadził do swojej oferty system o nazwie DealClicks. Jest to pierwsza w Polsce, a druga w Europie tego typu usługa. System umożliwia oferentom zakupów grupowych, tj. na przykład Gruper.pl, Deallx.pl czy Megabon.pl, efektywne promowanie swoich ofert na WeSave.pl, a także na innych agregatorach korzystających z DealClicks. Mechanizm premiuje oferentów, których oferty cieszą się dużym zainteresowaniem, lecz uniemożliwia sztuczne podbijanie rankingu czy jakąkolwiek ingerencję w jego działanie. Tym samym znosi bariery dla nowych, wchodzących na rynek oferentów i daje wszystkim uczestnikom równe szanse w promowaniu swoich ofert.
Więcej informacji na stronach www.WeSave.pl, www.DealClicks.pl oraz www.ImPressPR.pl.
Link do strony artykułu: https://czta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/impress-pr-events-dla-wesavepl